Lucid Nightmare Paradise

View previous topic View next topic Go down

Lucid Nightmare Paradise

Post by Fuckoid on Fri Feb 19, 2010 10:02 pm

Hello, I'm new here. I make fucked up lo-fi experimental music
influenced by early industrial, harsh noise, and dark ambient. If you
want to check it out, it's here:

www.myspace.com/lucidnightmareparadise

and

www.gimmesound.com/lucidnightmareparadise
avatar
Fuckoid

Posts : 291
Join date : 2010-02-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Lucid Nightmare Paradise

Post by 10564 on Fri Feb 19, 2010 11:31 pm

welcome Uriah! If you've got any questions, comments, concerns etc, just let me know. Cute picture Very Happy

listening to your tracks now and it sounds pretty damn sweet. May I ask what you use to record?
avatar
10564
Admin

Posts : 1235
Join date : 2009-07-02
Age : 26
Location : Madison, Wisconsin

View user profile http://harshnoise.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Lucid Nightmare Paradise

Post by durrhurr on Fri Feb 19, 2010 11:53 pm

I'm lovin' it.



But seriously: I'm liking the primal eerieness of your stuff. Also in love with your profile pic and the background painting (is that some sort of alchemic thing?)

Anyways, welcome Smile
avatar
durrhurr

Posts : 335
Join date : 2010-01-21

View user profile http://myspace.com/131206mlf

Back to top Go down

Re: Lucid Nightmare Paradise

Post by Fuckoid on Sat Feb 20, 2010 12:37 am

Thanks, guys. "Wristdrain" and "Swarm of Black Angels" were recorded with a shitty little handheld tape recorder because that was all I had at the time (haha). On the other tracks I've used Sony ACID. The default pic on my MySpace profile is a drawing I did of a harpy a few years ago, and the background I used is The Garden of Earthly Delights by Hieronymus Bosch.
avatar
Fuckoid

Posts : 291
Join date : 2010-02-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Lucid Nightmare Paradise

Post by 10564 on Sat Feb 20, 2010 1:08 am

I <3 your noisies and arties
avatar
10564
Admin

Posts : 1235
Join date : 2009-07-02
Age : 26
Location : Madison, Wisconsin

View user profile http://harshnoise.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Lucid Nightmare Paradise

Post by Fuckoid on Thu Mar 31, 2011 8:55 pm

EDIT: Meh, I'm already sick of the video. I'll put more work into one sometime, haha.


Last edited by Fuckoid on Fri Apr 01, 2011 12:07 am; edited 2 times in total
avatar
Fuckoid

Posts : 291
Join date : 2010-02-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Lucid Nightmare Paradise

Post by durrhurr on Thu Mar 31, 2011 11:01 pm

shit, it's been awhile.
avatar
durrhurr

Posts : 335
Join date : 2010-01-21

View user profile http://myspace.com/131206mlf

Back to top Go down

Re: Lucid Nightmare Paradise

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum