Idea for what to do on the noiseboard

View previous topic View next topic Go down

Idea for what to do on the noiseboard

Post by 10564 on Thu Jul 02, 2009 9:53 pm

I was thinking of posting a shitload of porn all over the threads until I get banned or I run out of porn (that might be a while XD). If you guys wanna help me out by doing the sane, let me know so we can set up a time (I was thinking some time tomorrow) so we can all do it at the same time.

I'm bored.

Doing things like this helps pass the time XD
avatar
10564
Admin

Posts : 1235
Join date : 2009-07-02
Age : 26
Location : Madison, Wisconsin

View user profile http://harshnoise.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by gordon on Thu Jul 02, 2009 10:36 pm

do it on tronix or ihatemusic if you're gonna.

gordon

Posts : 47
Join date : 2009-07-02
Age : 31
Location : Asheville

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by the raytownian on Thu Jul 02, 2009 10:38 pm

gordon wrote:do it on tronix or ihatemusic if you're gonna.
EDIT: OMFGGG, I think one of my posts got deleted.

where?
avatar
the raytownian

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by less_cunning on Sat Jul 04, 2009 4:43 am

yeah just leave Troniks alone. it's not even worth it. the less activity they see the better for them.
avatar
less_cunning

Posts : 479
Join date : 2009-07-02
Age : 40
Location : grixxin

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hedgehog_and_the_Fox

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by the raytownian on Sat Jul 04, 2009 1:02 pm

less_cunning wrote:yeah just leave Troniks alone. it's not even worth it. the less activity they see the better for them.

Troniks is withering away, haha!

Well, IDK about that, but the few times I've been linked to it on NG to check a thread or something, the board has had little or no interesting discussion outside Gear/DIY... and it's slow there, even.
avatar
the raytownian

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by less_cunning on Sat Jul 04, 2009 6:45 pm

so were you banned on there or not?
avatar
less_cunning

Posts : 479
Join date : 2009-07-02
Age : 40
Location : grixxin

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hedgehog_and_the_Fox

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by 10564 on Sat Jul 04, 2009 10:33 pm

I keep forgetting to post, lol. Been busy as hell
avatar
10564
Admin

Posts : 1235
Join date : 2009-07-02
Age : 26
Location : Madison, Wisconsin

View user profile http://harshnoise.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by the raytownian on Sat Jul 04, 2009 10:47 pm

less_cunning wrote:so were you banned on there or not?

No, I just got tired of posting there... People were too into eai and stuff I didn't care or know enough about...

The Gear forum got slow as hell, too.
avatar
the raytownian

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by the raytownian on Sat Jul 04, 2009 10:48 pm

the raytownian wrote:
gordon wrote:do it on tronix or ihatemusic if you're gonna.
EDIT: OMFGGG, I think one of my posts got deleted.

where?

I posted something in here and then it was gone... IDK...

I don't remember writing "where?" either... GET OUT OF MY HEAD, MDR!
avatar
the raytownian

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by less_cunning on Sun Jul 05, 2009 4:17 am

we need to get the troniks 7 on here. then all other people that got banned. or other people that got banned. so yeah instead of posting porn post a thread about the new board there.


then people need to "promote" by posting links on twitter myspace bulletin blogs & other stuff like that.

then we need to discourse & sharing. this should be more a "messageboard" where people can talk freely than it be a "i am trying to sell you this tape" commerce thing. cuz people can do that other places.
avatar
less_cunning

Posts : 479
Join date : 2009-07-02
Age : 40
Location : grixxin

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hedgehog_and_the_Fox

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by the raytownian on Sun Jul 05, 2009 4:57 am

less_cunning wrote:
a "i am trying to sell you this tape pedal" commerce thing. cuz people can do that other places.

I will be selling more stuff on NG soon! Twisted Evil

At least 2-3 contact mics, and one or two newly-added pedals... Plus other shit... Maybe some CDrs... All within a reasonable price range.

I need fucking money for eventual releases!!! Shit is EXPENSIVE!
avatar
the raytownian

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by less_cunning on Sun Jul 05, 2009 5:25 am

pig
avatar
less_cunning

Posts : 479
Join date : 2009-07-02
Age : 40
Location : grixxin

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hedgehog_and_the_Fox

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by the raytownian on Sun Jul 05, 2009 1:22 pm

less_cunning wrote:pig

I thought L&P was the "pig of capitalism"...
avatar
the raytownian

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by thrillho on Sun Jul 05, 2009 3:53 pm

i have an idea, why dont you start editing everyones posts to make them fit your idea of the perfect board?, thats what mods are for right?

thrillho

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by the raytownian on Sun Jul 05, 2009 4:44 pm

thrillho wrote:i have an idea, why dont you start editing everyones posts to make them fit your idea of the perfect board?, thats what mods are for right?

But then he'd be applying rules... and then he'd be like Stimbox... and Stimbox IS JUST LIKE GREH.
avatar
the raytownian

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by thrillho on Sun Jul 05, 2009 4:51 pm

well, stimbox NEVER edited any of my posts, neither did greh, in fact, all the inflammatory shit directed at naomi is still available for viewing at the black bored, so...

thrillho

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by the raytownian on Sun Jul 05, 2009 4:56 pm

thrillho wrote:well, stimbox NEVER edited any of my posts, neither did greh, in fact, all the inflammatory shit directed at naomi is still available for viewing at the black bored, so...

Oh, I was using the logic that the creation and quick ethical death of this board were built from! Razz
avatar
the raytownian

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by thrillho on Sun Jul 05, 2009 4:59 pm

yeah, i guess we know how well "anarchy" works now, its all good until the power drunk decide to be dick-taters...

thrillho

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by thrillho on Sun Jul 05, 2009 6:03 pm

COMPLETE NONSENSE
have a ball, post ANYTHING! I don't care. Banning people is stupid.

YEAH, "POST ANYTHING", WE WILL JUST EDIT IT LATER...

thrillho

Posts : 67
Join date : 2009-07-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by 10564 on Sun Jul 05, 2009 10:37 pm

the raytownian wrote:
the raytownian wrote:
gordon wrote:do it on tronix or ihatemusic if you're gonna.
EDIT: OMFGGG, I think one of my posts got deleted.

where?

I posted something in here and then it was gone... IDK...

I don't remember writing "where?" either... GET OUT OF MY HEAD, MDR!

oh, sorry!!! really I am. I just realized that instead of clicking quote I clicked edit

MY FAULT

won't happen again
avatar
10564
Admin

Posts : 1235
Join date : 2009-07-02
Age : 26
Location : Madison, Wisconsin

View user profile http://harshnoise.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by less_cunning on Mon Jul 06, 2009 1:04 am

pig
avatar
less_cunning

Posts : 479
Join date : 2009-07-02
Age : 40
Location : grixxin

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hedgehog_and_the_Fox

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by 10564 on Sun Jul 12, 2009 11:08 pm

monkey
avatar
10564
Admin

Posts : 1235
Join date : 2009-07-02
Age : 26
Location : Madison, Wisconsin

View user profile http://harshnoise.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by less_cunning on Mon Jul 13, 2009 12:47 am

Happy Spin
avatar
less_cunning

Posts : 479
Join date : 2009-07-02
Age : 40
Location : grixxin

View user profile http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hedgehog_and_the_Fox

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by 10564 on Mon Jul 13, 2009 1:03 am

geek
avatar
10564
Admin

Posts : 1235
Join date : 2009-07-02
Age : 26
Location : Madison, Wisconsin

View user profile http://harshnoise.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Idea for what to do on the noiseboard

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum